Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2010 00:05 - "дон балон" е машина за лъжи
Автор: ericad Категория: Спорт   
Прочетен: 694 Коментари: 2 Гласове:
0



Докато пишете глупости и си измисляте - буквално - "новини" така ще ви гонят не само от "Герена", а и от всеки друг стадион в България, пък и не само ... вие УБИХТЕ журналистиката в страната и направихте това мръсна работа,половината сте за едните, другата половина за другите и пишете ли пишете глупости ... в името на собственото си добруване и в името на броя посещения на сайтчето ви сте готови дори и за родителите си да напишете най-гнусни лъжи - само за да сте четени и рекламодателите ви да не вземат да избягат, омерзени от помията с която ни заливате, а и на такова миришете...  сигурно ще ме попитате защо ви чета - единствено за да се уверя какво няма да се случи в БГ футбола, а и по света;
Едва ли някой от вашите т.нар. "редактори" ще прочете това, а дори и да го направи може би ще го изтрие/заради неспазване на правилата/...жалко е че има такива "медии" като вас, жалко, жалко жалко ;(((



Тагове:   машина,   балон,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deliba6 - Споко, братле!
24.07.2010 10:54
Ще ти дам един съвет... Просто не влизай в сайта им! Аз им теглих майната още преди две години и нямам никакви проблеми с тях. Този тип журналистика аз съм кръстил помиярска!... Над двадесет и пет години съм работел във вестникарството по Татово време, но никой не можеше да си позволи да лъже толкова нагло и безогледно както сега... А доайена се казва Сашо Диков!!!... Така че споко!... Глей си нервите!!!
цитирай
2. анонимен - Interesting, thanks
08.09.2011 22:50
I acquired excellent data out of your web site
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ericad
Категория: Политика
Прочетен: 17719
Постинги: 8
Коментари: 5
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930